Första sparkarna!!!!

Jag har äntligen känt de första sparkarna och känner mig helt överlycklig. Jag tror inte att jag har känt efter ordentligt innan. Fick tips från en kompis om att vara riktig kissnödig och ligga plant när jag kände efter, så efter min springtur i torsdags lade jag mig i soffan och kände efter. Det kändes liksom som små muskelryckningar i magen, först vågade jag inte tro att det var bebis som höll på men efter en stund upptäckte jag att det syntes även utanpå magen. Så himla cool känsla, tänk att det på riktigt ligger en liten bebis i min mage som bara blir större och större. Men jag var verkligen tvungen att känna efter och hade nog lätt missat det om jag låg och kollade på film eller koncentrerade mig på annat. Jag filmade händelseförloppet men det fungerade inte att lägga upp filmen här tyvärr. Så ni får nöja er mer en bild på min morgonmage denna soliga lördag.
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

Åh lille karatekid ❤️❤️

Kommentera här: