Husflopp

För övrigt så bloggade jag ju förra veckan om ett hus som vi var sugna på. Igår skulle vi ha gått på visning för huset, men Max var tvungen att jobba över så mamma och pappa gick på visningen istället. Men tyvärr verkade huset inte var något att ha. För det första så låg det inte alls på landet som man fick bilden av från hemnet, utan det låg i ett vanligt villaområde, dessutom var det tydligen mycket hemmabygge som ej såg så bra ut. Pappa sa att det vore att köpa oss problem, så vi får avvakta och leta vidare.
 
Dock har vi redan hittat ett nytt hus som vi är sugna på och ska försöka få till en visning på. Ifall bebis inte har kommit så hoppas jag att vi kan titta på det redan nästa vecka. Jag börjar sakterligen förstå att det här med att köpa hus är en lång process som kan ta tid, vilket är tråkigt då jag är så himla taggad och spontan. Om jag väl har bestämt mig för något så vill jag helst att det ska direkt på en gång, ser inte vitsen i att gå omkring och vänta i ingemansland. Jag vill ha en tydlig och klar plan för hur och när det ska // kontrollfreaket.
 
Jag kör väl en fuling igen och slänger upp lite stulna bilder från hemnet, nu är det alltså det här huset vi är lite sugna på istället:
 
Så himla mysigt!!!
Det känns lite fräschare än det andra huset. Men vi får se, känns som att det är väldigt lätt att bli besviken i verkligheten då de ofta är så bra på att ta "snygga bilder".
 
Nu ska jag ta en liten prommis och försöka få bebben att förstå att den ej får stanna i min mage så länge till.

Kommentera här: