Babyshower!

Förra helgen blev jag överraskad av familj och vänner med en babyshower. Jag blev så himla rörd och glad över att jag har sånna fina människor i min närhet.
Det kändes extra fint att få känna hur många fina vänner jag faktiskt har då jag nu under graviditeten har känt mig som en ganska tråkig kompis som inte alltid orkat vara med på saker och ting eller haft den ork att höra av mig så mycket som jag hade önskat. Sedan har jag haft/har fortfarande förstås en massa tankar om hur allt ska bli när bebisen kommer och känner mig orolig över att jag inte kommer kunna hänga så mycket med mina kompisar som jag vill och att jag dels inte kommer vara ett lika roligt sällskap. Så däför blir jag extra rörd att mina fina vänner och systrar känns så himla taggade på att vår bebis ska komma.
 
De hade pyntat och grejat!
 
och bakat så mycket gott, och kanske bästa mutttårtan jag skådat.
 
Hej gänget <3
 
Jag och bebben!
 
Så tack så himla mycket. Ni är bäst!

Kommentera här: