Fin helg osv.

Okej när jag väl börjar blogga igen finns det tydligen ingen hejd på mig. Men det är ju så trevligt när en känner att en kommer in i ett flow. Jag ville egentligen bara skriva att jag har haft en väldigt fin och bra helg.
I fredags var hela familjen här i Västerås och firade att min syster Maja har tagit examen och numera är färdig sjuksköterska. Vi åt massa god mat och fikade.
 
Mamma och pappa stannade kvar här i Västerås och umgicks med oss hela lördagen. Vi var ute och gick i det fina vädret (var dock sjukt halt så vi fick gå väldigt långsamt och jag kände mig som en gammal pensionär från och till), åt massa god mat och var på bio. Hann även med lite tv-spelshäng i vår soffa mitt på dagen. SÅ himla fint!
 
En glad nybakad sjuksköterska!
 
Några av de gulligaste personerna jag vet.
 
FÖRRESTEN! Jag har länge varit lite sugen på att börja sjunga i kör, men tycker att det är jobbigt med intagningsprov osv. Men har nu hittat en kör som verkar trevlig utan intagningsprov som börjar imorgon!! Har velat jättemycket om jag ska testa eller inte då jag snart ska föda och ej vet hur det kommer att fungera att lämna bebben 1-2timmar. Men lyckades övertala Maja att följa med imorgon och testa och det känns faktiskt väldigt roligt och pirrigt!

Kommentera här: