Husdrömmen

I förrgår var jag och Max inne på Hemnet och spanade efter hus (mest på skoj för att drömma lite), men hittade ett som vi båda verkligen fastnade för som låg jättemysigt på landet ca 25min från Linköping. Så huxflux bestämde vi oss lite spontant för att åka och titta på huset. Och det låg så himla himla mysigt. Precis sådär som jag vill bo, avskilt på landet med en lummig trädgård och relativt nära till stan och med en tillhörande lada och utehus. Det var dessutom bara 2km till ett vadställe så man skulle kunna cykla dit. MEN själva huset var så himla litet. Det var bara två sovrum vilket kändes lite segt. 
 
Men vi blev så himla taggade på hus efter visningen och kikar nu frekvent på Hemnet efter gårdar och hus på landet!!! Vill ha ett hus nu och kunna gå omkring barfota i min trädgård och odla grönsaker och grejer. Jag vill att mina barn ska få växa upp med friheten på landet.
 
 
Myshuset som inte kommer bli vårat :(((
 
OBS mamma och pappa var med oss på visningen och blev väldigt taggade på våra husköpar-tankar och eventuellt ska vi på en ny husvisning redan på lördag. Såååå spännande och pirrigt! Älskar att drömma iväg och börja planera hur jag ska måla om osv.

Kommentera här: